Sundsvall

Vi stannade som sagt i Sundsvall hos min syster och hennes pojkvän Simon i ca fyra dagar innan vi åkte hem till Skellefteå. Det var jättemysigt och så kul att träffa dom båda. Vi åt gott alla dagar, testade den omtalade semmelwrapen som var god men för mycket grädde så man orkar inte riktigt hela. Men jag skulle välja en wrap framför en vanlig semla faktiskt för jag tycker det blir så mycket bulle i den vanliga haha. Sen gick vi även ut på ett ställe som heter RÅ. Dom hade sjukt goda mojitos där så jag drack både en vanlig och en med passionsfrukt.
Tack för en trevlig helg och ses snart igen! 
 
 
Och när vi lika väl är igång med matbilder så lägger jag in en från i måndags när jag var och åt surströmming hos mormor. Herregud vad gott det var!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback