Jag är glad

För att jag fick jobbet jag gick på intervju för!! Dom ringde igår och sa att jag ska få börja på fredag för att lära upp mig och så ska jag jobba på lördag också. Det ska bli så kul att testa någonting annat och jag har faktiskt velat jobba på någon skobutik ett tag så jag ser verkligen framemot att börja. Vet inte än på vilket ställe jag ska vara för dom hade flera olika butiker lite utspritt i Trondheim, men hoppas antingen på en galleria som heter Sirkus eller city lade för där jobbar Olivia! 

Sen är jag också glad för att jag och Olivia har bokat resa hem i jul så vi kommer hem den 21 december och åker tillbaka igen den 4 januari. Ska bli så skönt att vara hemma, fira jul och nyårsafton, men även bara ta det lugnt och vara med familjen och vänner!





Kommentarer
Postat av: Elin

Wiiieee vad kul att veta att ni kommer hem!!!!!

2014-09-21 @ 12:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback