It's Friday

Idag var jag på storbarnsdagis och det kul att vara på lite olika ställen men saknar fortfarande det första stället så jag hoppas jag får komma dit någon mer gång.

Ikväll har vi inte gjort nått speciellt utan bara chillat, kollat på big brother och ätit lite godis. Imorgon vet vi inte riktigt vad som händer än, men vi ska in till centrum på stan i alla fall!

Ikväll fick jag även veta att jag ska få komma på intervju på måndag på en skoaffär så det känns riktigt kul! Är lite nervös för jag har aldrig varit på någon arbetsintervju förut, men jag hoppas det kommer gå fint! 
Ha en bra helg allesammans!

Godis som jag fick skickat av mamma<3





Kommentarer
Postat av: Britt

Såg du att jag skickat nål och tråd också?

2014-09-13 @ 07:41:56
Postat av: Sofia

Ja det såg jag:)

2014-09-14 @ 13:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback