Helgen som varit

I fredags var det första dagen på nya jobbet. Det var kul att prova nånting helt nytt, men jag tycker inte om när jag inte kan nånting om det nya jobbet så jag vill gärna lära mig allt direkt. Det kändes bra i alla fall men jag vet inte än vart jag kommer att jobba. Tror det står mellan två olika gallerior.
 
I lördags var det andra dagen på Skoringen och det var sjukt mycket mer folk då än i fredags så det var ju skönt att det inte var min första dag i lördags. Tiden går otroligt fort vilket är skönt för jag trodde faktiskt att man skulle kunna bli uttråkad men det finns alltid nånting att göra! 
På kvällen åkte jag och Olivia in till centrum och tog oss en drink på tgif. Det slutade med att vi hamnade på solsiden och hade en riktigt rolig kväll! 
 
Igår hade vi en äkta vilodag då vi satt på samma ställe från då vi steg upp tills vi gick och la oss. 
Vi hade en bra helg helt enkelt, men nästa helg blir en lugn helg!
 
Har ingen bild just nu så här kommer en gammal bild på nånting jag skulle vilja ha just nu!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmmm sötpotatis

2014-09-23 @ 18:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback