Friday


Dagen började kanon när jag möttes av en väldigt trevlig busschaufför som var på fredagshumör, dvs väldigt glad att det snart är helg! Kul med sånna busschaufförer tycker jag!

Idag var det sista dagen på dagiset och det känns lite både och. Det har varit en tuff vecka och jag är helt slut varje gång jag kommer hem, men jag kommer sakna alla barnen som man har lärt känna.  
Jag lärde ett barn att fläta håret så jag fick en fin liten fläta i håret av henne idag. Sen har jag fått massvis med teckningar som jag ville ta hem så nu kommer jag aldrig kunna kasta dom om jag känner mig själv rätt.
När jag skulle fara hem idag så sa dom att dom skulle fråga efter mig när dom ringer till Manpower om de behöver någon vikarie någon dag, så det kändes riktigt kul att höra!

Här är dom fina teckningarna jag fick av barnen:)


I helgen har vi ingenting speciellt planerat. Kanske det blir en lugn helg hemma framför tven eller utgång. Ikväll är jag i alla fall ganska säker att det blir hemmakväll framför tven samtidigt som vi trycker i oss kladdkaka! 

På söndag har vi kanske tänkt åka till Storlien och handla mat och GODIS!!! Alltså en sak som jag vill ha hela tiden är verkligen godis och det är så sjukt dyrt här så man vill inte köpa det. Maten är också sjukt dyr men det vet ju alla redan. 
När vi åker till Storlien ska jag köpa mat så det räcker i en månad! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback