En ny start!

Hallå allesammans! 
Efter ett längre uppehåll från bloggen kände jag att det är dags att börja blogga igen. Just nu händer det rätt mycket för oss för vi har nämligen tagit vårt pick och pack och dragit oss till Norge. Så just nu bor vi i den vackra staden Trondheim som ligger mitt i landet. Det är verkligen en fin stad och den är så mycket större än lilla Skellefteå.

Vi är inneboende hos kille som aldrig är hemma så just nu har vi fått använda hela huset tills han kommer hem och tills övervåningen (där vi ska bo) blir klar med kök och allt.
Så just nu känns allting bra och vi gillar området vi bor på.

Genom Manpower fick både jag och Olivia jobb på dagis och det gick fort kan jag säga. I fredags kl 10.00 hade vi möte med en på Manpower och kl 16.00 ringde han till oss och sa att vi ska få jobba på dagis veckan som kommer, alltså nu i veckan.
Så nu är vi båda på dagis och leker med barnen som är ganska vilda haha men gulliga såklart!


Förhoppningsvis blir vi bättre på att blogga och jag gör det också för att sen kunna kolla tillbaka i arkiven och läsa allt vi har varit med om nu när vi bor i Norge!

 



Två bilder från där vi bor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback