Tips!

En sida som jag brukar kolla in ibland är denna! Craftgawker heter den och där kan man få otroligt mycket inspiration till att göra olika saker. Nu är inte jag så himla bra på att pyssla ihop egna saker och har egentligen inte tålamodet till det heller, men jag har kollat ut några grejer som jag tyckte såg fina ut och enkla att göra. 
Det bästa är att när man har hittat en fin grej som man skulle vilja prova på att göra så klickar man bara på bilden och så står det exakt hur man ska gå till väga!  
 
 
branch candleholder
                       Det här hade jag tänkt testa på att göra. 
 
Inget jag hade tänkt försöka mig på men väldigt fint! (klicka på bilden för beskrivning)
 
 
wire ring how to
 
SOFIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback