Nytt i garderoben

Jag har varit ute efter några liknade byxor ett tag och igår hittade jag ett par på Lindex! Vet inte riktigt vad man kallar sånna byxor men dom är lite sladdriga och sitter inte tajt på benen. Funkar perfekt till både fest och vardag. Kanske ska ha på mig dom imorgon på våran 20års fest!

Min kompis hade en superfin kappa som hon inte behövde längre när hon hittade en annan superfin kappa,
så jag fick äran att köpa den gamla av henne. Den är så snygg och jag längtar verkligen  att använda den!

SOFIA

Kommentarer
Postat av: lovisa

Men gu så fina grejer!! :)

2013-09-26 @ 21:16:18
URL: http://lovisabr.tumblr.com
Postat av: Elin

Snyggt!!

2013-09-28 @ 16:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback