En helt vanligt dag

Så har jag och Sofia bestämt oss att försöka oss på bloggandet igen. Mest för att få skriva av sig och lite för skojs skull. Det är även ett perfekt sätt att se vad man gjort under åren och särskilt för mig som har så dåligt minne.
 
Nog om det, idag har jag min enda riktigt lediga dag från jobbet denna vecka. Har hunnit luncha med min far och stöka på lite i lägenhetenoch nu sitter jag väl mest och kollar på saker jag vill ha.
 
Panel vägg bakom tv:n, liggande panel alltså som på nedanstående bilder:
 
Och i sovrummet vill jag då göra en egen sänggavel, eftersom vi har både vita väggar och vitt golv så vill jag göra en i åldrat trä(sänggaveln till höger på nedanstående bild):
 
 
Såhär ser vårat sovrum ut just nu:
 
 
OLIVIA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback